• 034-33433439
  • info@gooyazarand.ir

با ثبت نام در هریک از کلاسهای کانون ریاضی، سطح یادگیری خود را محک بزنید.
امتحان تشریحی کشوری :
در نیمه دوم آخرین ماه هر فصل
کتاب های مقطع متوسطه دوم (دبیرستان)
برای هر پایه ی مقطع دبیرستان چهارعنوان کتاب قابل عرضه می باشد.
کتاب های تابستانه: این کتاب ها در مقطع دبیرستان و با رویکرد مروری بر سال تحصیلی گذشته و چشم اندازی به سال تحصیلی آینده تألیف شده اند . پیشنهاد می گردد این کتاب در فصل تابستان مطالعه شود.
کتاب های جامع: این کتاب ها در مقطع دبیرستان و با رویکرد آموزش دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته تألیف شده اند .پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وهمراه با کتاب درسی مطالعه شود.
کتاب های موضوعی: این کتاب ها در مقطع دبیرستان و با رویکرد آموزش دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی به صورت تخصصی در مباحث خاص تألیف شده اند .
کتاب های یکی من ، یکی تو: این کتاب ها در مقطع دبیرستان تألیف شده اند . در این کتاب هایک سؤال همراه با روش حل )یکی من ( توسط مؤلف طراحی شده و به دنبال آن، یک سؤال بدون حل )یکی تو ( به دانش آموز واگذار شده است.
کتاب های مقطع متوسطه اول (راهنمایی)
برای هر پایه ی مقطع متوسطه اول پنج عنوان کتاب قابل عرضه می باشد.
کتاب های تابستانه: این کتاب ها درمقطع متوسطه اول و با رویکرد مروری بر سال تحصیلی گذشته و چشم اندازی به سال تحصیلی آینده تألیف شده اند. پیشنهاد
می گردد این کتاب در فصل تابستان مطالعه شود.
کتاب های مقدماتی: این کتاب ها در مقطع متوسطه اول با رویکرد آموزش دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی در سطح مقدماتی تألیف شده اند .پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وهمراه با کتاب درسی مطالعه شود.
کتابهای پیشرفته: این کتاب ها در مقطع متوسطه اول با رویکرد آموزش دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی در سطح پیشرفته تألیف شده اند . پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وهمراه با کتاب درسی وپس از مطالعه کتاب مقدماتی مطالعه شود.
کتاب های یکی من ، یکی تو: این کتاب ها در کلیه ی مقاطع تحصیلی تألیف شده اند. در این کتاب ها یک سؤال همراه با روش حل )یکی من ( توسط مؤلف طراحی شده و به دنبال آن، یک سؤال بدون حل( یکی تو) به دانش آموز واگذار شده است. پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وبخصوص در ایام امتحانات مطالعه شود.
تیزهوشان متوسطه اول (نهم): این کتاب ها در مقطع متوسطه اول جهت آمادگی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ، نمونه دولتی و برتر کشور در۲جلد تالیف شده است . مطالعه این کتاب به دانش آموزان پایه ی هشتم ونهم پیشنهاد می گردد.
کتاب های مقطع ابتدایی
برای هر پایه ی مقطع ابتدایی پنج عنوان کتاب قابل عرضه می باشد.
کتاب های تابستانه: این کتاب ها درمقطع ابتدایی و با رویکرد مروری بر سال تحصیلی گذشته و چشم اندازی به سال تحصیلی آینده تألیف شده اند. پیشنهاد می گردد این کتاب در فصل تابستان مطالعه شود.
کتابهای مقدماتی: این کتاب ها در مقطع ابتدایی با رویکرد آموزش دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی در سطح مقدماتی تألیف شده اند .پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وهمراه با کتاب درسی مطالعه شود.
کتابهای پیشرفته: این کتاب ها در مقطع ابتدایی با رویکرد آموزش دقیق و عمیق مفاهیم ریاضی در سطح پیشرفته تألیف شده اند . پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وهمراه با کتاب درسی وپس از مطالعه ی کتاب مقدماتی مطالعه شود.
کتاب های یکی من ، یکی تو: این کتاب ها در کلیه ی مقاطع تحصیلی تألیف شده اند.در این کتاب هایک سؤال همراه با روش حل )یکی من ( توسط مؤلف طراحی شده و به دنبال آن، یک سؤال بدون حل( یکی تو) به دانش آموز واگذار شده است. پیشنهاد می گردد این کتاب در طول سال تحصیلی وبخصوص در ایام امتحانات مطالعه شود.
تیزهوشان ششم ابتدایی: این کتاب ها درمقطع ابتدایی جهت آمادگی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ، نمونه دولتی و برتر کشور در۲جلد تالیف شده است . مطالعه این کتاب به دانش آموزان پایه پنجم وششم پیشنهاد می گردد.